ZESKANUJ KOD QR POWYŻEJ I ZGŁOŚ USTERKĘ
Drogi mieszkańcu,
Uruchomiliśmy platformę internetową QRmaint, która pozwala na sprawniejsze zarządzanie zgłaszanymi usterkami bezpośrednio przez mieszkańca, dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji mobilnej będziesz mógł zgłosić usterkę bez konieczności angażowania w to administratora budynku oraz będziesz w bezpośrednim kontakcie z serwisantem przydzielonym do zgłoszonej usterki i na bieżąco informowany o jej statucie.
Jak korzystać z aplikacji ?
W celu uruchomienia aplikacji zeskanuj kod QR powyżej (kod QR znajdziesz również na tablicy informacyjnej budynku) - przejdź na kierowaną stronę, tam zobaczysz formularz do wypełnienia – Temat, Kategoria problemu, opis usterki, zdjęcie, dane zgłaszającego i adres zgłaszanej usterki, po wypełnieniu wyślij ,chwilę później otrzymasz informację o zgłoszeniu i jego przebiegu na podany przez siebie adres e mail.
Co zgłaszamy a czego nie zgłaszamy
HYDRAULICZNE
Zgłaszamy: Brak ciepłej lub zimnej wody w mieszkaniu ; słabe ciśnienie we wszystkich odbiornikach; niesprawne zawory przed licznikowe lub pod pionowe; niedrożność i nieszczelność pionów i poziomów wodnych ,kanalizacyjnych w piwnicach, garażach
Nie zgłaszamy: Usterek armatury w mieszkaniu (baterie, zaworki, wężyki, itp.) niedrożne podejścia kanalizacyjne, zatkane zlewy , zatkane toalety, kratki ściekowe, syfony, awarie i wycieki na instalacji wewnętrznej w mieszkaniu
ZALANIA HYDRAULICZNE
Zgłaszamy: zalanie mieszkania, zalania części wspólnych budynku, wycieki na terenie zewnętrznym przynależnym do budynku
Nie zgłaszamy: zalewań incydentalnych, których sprawcą jest użytkownik mieszkania i przyczyna jest znana zarówno sprawcy jak i poszkodowanemu, sporządzenia protokołu dla ubezpieczyciela w przypadku zalania przez sąsiada
CENTRALNE OGRZEWANIE
Zgłaszamy: brak ogrzewania w całym mieszkaniu, niesprawne zawory przy licznikach, wszelkie wycieki z instalacji na częściach wspólnych, konieczność demontażu grzejnika lub wszelkie naprawy i przeróbki na instalacji CO, brak ciśnienia na ostatnich piętrach budynku
Nie zgłaszamy: prośby o spuszczenie czynnika grzewczego (zgłoszenie przez ADM), odpowietrzenie grzejnika w mieszkaniu, wymiana głowicy termostatycznej, przecieki z grzejników w mieszkaniu.
ELEKTRYCZNE
Zgłaszamy: Brak światła w częściach wspólnych i garażach, brak zasilania w całym mieszkaniu, iskrzenie przy licznikach i zabezpieczeniach przed licznikowych, niesprawne czujniki ruchu, usterki w oświetleniu zewnętrznym, uszkodzenie lamp, włączników w częściach wspólnych, uszkodzenia fotowoltaiki.
Nie zgłaszamy: Brak zasilania w części mieszkania, usterki instalacji elektrycznej wewnątrz mieszkania (lampy, gniazda, włączniki, itp.)
ŚLUSARSKIE
Zgłaszamy: usterki zamków, klamek itp. w drzwiach piwnicznych, bramach wejściowych, drzwiach piętrowych i altanach śmietnikowych, awarie samozamykaczy, stopek drzwiowych, elektrozaczepów, konieczność regulacji stolarki drzwiowej i okiennej na częściach wspólnych
Nie zgłaszamy: Naprawy drzwi, wymiany zamków w drzwiach mieszkaniowych, wymiana zamka w skrzynce pocztowej, prośby o dorobienie wszelkich kluczy do budynku, prośby o otwarcie skrzynki elektrycznej lub teletechnicznej
GAZOWE
Zgłaszamy: wszelkie nieszczelności na instalacji gazowej w mieszkaniu i na częściach wspólnych (zalecamy zgłoszenie równoczesne do nas jak i na pogotowie gazowe tel;992)
Nie zgłaszamy: Naprawy piecyków i kuchenek gazowych, prośby o wymianę urządzeń gazowych w mieszkaniu
BUDOWLANE
Zgłaszamy: usterki ogólnobudowlane w częściach wspólnych budynków, elewacjach budynków, dachach, terenach zielonych, placach zabaw, parkingach.
Nie zgłaszamy: napraw ogólnobudowlanych w mieszkaniach, prywatnych komórkach lokatorskich.
TV/SAT
Zgłaszamy: brak telewizji DVBT lub SAT udostępnianej w systemie telewizji zbiorczej budynku , niski poziom sygnału.
Nie zgłaszamy: problem z gniazdem lub wtyczką, prośba o ponowne przestrojenie odbiornika, montaż wymiana dekodera, usterki na telewizji dostarczanej przez zewnętrznego operatora, przełączenie z operatora zewnętrznego na telewizje zbiorczą budynku.
SYSTEMY PPOŻ i DETEKCJI CO/LPG
Zgłaszamy: Wszelkie alarmy na klatce schodowej, uszkodzenie przycisku ROP, uszkodzenie szybki w przyciskach alarmowych, długotrwałe ponad 1h wyświetlanie komunikatu „ Duże stężenie spalin opuść garaż), uszkodzenia czujników CO/LPG w garażu, wszelkie uszkodzenia i wycieki z hydrantów, uszkodzenia lub kradzież gaśnic, otwarta klapa ppoż na dachu.
Nie zgłaszamy: alarmów nie aktywnych, alarmu przekroczenia spalin w garażu jeśli nie trwają one ponad 1h.
DOMOFONY
Zgłaszamy: usterki domofonów (kaseta, elektro zaczep),uszkodzenie słuchawki w mieszkaniu (może być dodatkowo odpłatne w zależności od ADM)
W przypadku jakiś wątpliwości lub pytań w sprawie zgłaszanej usterki konserwator budynku skontaktuje się z tobą
Jeśli dokonasz zgłoszenia z listy powyżej (Nie zgłaszamy) twoje zgłoszenie zostanie automatycznie odrzucone i zostaniesz o tym poinformowany e-mail.
Jeśli według ciebie system popełnił błąd zadzwoń do nas wyjaśnimy sytuacje.
Informujemy, iż zgłoszenia usterek w dalszym ciągu przyjmowane będą telefonicznie pod nr 609-792-423
wew1 – zgłaszanie drobnych usterek ( pn-pt 7:00 – 15:00)
wew2 – pogotowie techniczne 24h ( zgłaszanie usterek pilnych po godzinach pracy konserwatora)
Usterki można również zgłaszać e-mail: gs.awarie@gmail.com
Niezawodna obsługa techniczna 24/7. Profesjonalne naprawy i przeglądy dla nieruchomości i sieci handlowych. Gwarantowana satysfakcja!
Biuro
tel: 609-792-423 wew 1
e-mail: groupserwis@gmail.com
Serwis i pogotowie techniczne 24h
tel: 609-792-423 wew 2
e-mail: gs.awarie@gmail.com
Konserwatorzy budynków
tel: 665-790-074
ul. Biskupińska 3A
30-732 Kraków
Czynne
poniedziałek piątek 7:00 - 16:00