ZESKANUJ KOD QR POWYŻEJ I ZGŁOŚ USTERKĘ 

 

Drogi mieszkańcu,

Uruchomiliśmy platformę internetową QRmaint, która pozwala na sprawniejsze zarządzanie zgłaszanymi usterkami bezpośrednio przez mieszkańca, dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji mobilnej będziesz mógł zgłosić usterkę bez konieczności angażowania w to administratora budynku oraz będziesz w bezpośrednim kontakcie z serwisantem przydzielonym do zgłoszonej usterki i na bieżąco informowany o jej statucie.

 

Jak korzystać z aplikacji ?

W celu uruchomienia aplikacji zeskanuj kod QR powyżej (kod QR znajdziesz również na tablicy informacyjnej budynku)  - przejdź na kierowaną stronę, tam zobaczysz formularz do wypełnienia – Temat, Kategoria problemu, opis usterki, zdjęcie, dane zgłaszającego i adres zgłaszanej usterki, po wypełnieniu wyślij ,chwilę później otrzymasz informację o zgłoszeniu i jego przebiegu na podany przez siebie adres e mail.

 

Co zgłaszamy a czego nie zgłaszamy

HYDRAULICZNE

Zgłaszamy: Brak ciepłej lub zimnej wody w mieszkaniu ; słabe ciśnienie we wszystkich odbiornikach; niesprawne zawory przed licznikowe lub pod pionowe; niedrożność i nieszczelność pionów i poziomów wodnych ,kanalizacyjnych w piwnicach, garażach

Nie zgłaszamy: Usterek armatury w mieszkaniu (baterie, zaworki, wężyki, itp.) niedrożne podejścia kanalizacyjne, zatkane zlewy , zatkane toalety, kratki ściekowe, syfony, awarie i wycieki na instalacji wewnętrznej w mieszkaniu

ZALANIA HYDRAULICZNE

Zgłaszamy: zalanie mieszkania, zalania części wspólnych budynku, wycieki na terenie zewnętrznym przynależnym do budynku

Nie zgłaszamy: zalewań incydentalnych, których sprawcą jest użytkownik mieszkania i przyczyna jest znana zarówno sprawcy jak i poszkodowanemu, sporządzenia protokołu dla ubezpieczyciela w przypadku zalania przez sąsiada

CENTRALNE OGRZEWANIE

Zgłaszamy: brak ogrzewania w całym mieszkaniu, niesprawne zawory przy licznikach, wszelkie wycieki z instalacji na częściach wspólnych, konieczność demontażu grzejnika lub wszelkie naprawy i przeróbki na instalacji CO, brak ciśnienia na ostatnich piętrach budynku

Nie zgłaszamy: prośby o spuszczenie czynnika grzewczego (zgłoszenie przez ADM), odpowietrzenie grzejnika w mieszkaniu, wymiana głowicy termostatycznej, przecieki z grzejników w mieszkaniu.

ELEKTRYCZNE

Zgłaszamy: Brak światła w częściach wspólnych i garażach, brak zasilania w całym mieszkaniu, iskrzenie przy licznikach i zabezpieczeniach przed licznikowych, niesprawne czujniki ruchu, usterki w oświetleniu zewnętrznym, uszkodzenie lamp, włączników w częściach wspólnych, uszkodzenia fotowoltaiki.

Nie zgłaszamy: Brak zasilania w części mieszkania, usterki instalacji elektrycznej wewnątrz mieszkania (lampy, gniazda, włączniki, itp.)

 

ŚLUSARSKIE

Zgłaszamy: usterki zamków, klamek itp. w drzwiach piwnicznych, bramach wejściowych, drzwiach piętrowych i altanach śmietnikowych, awarie samozamykaczy, stopek drzwiowych, elektrozaczepów, konieczność regulacji stolarki drzwiowej i okiennej na częściach wspólnych

Nie zgłaszamy: Naprawy drzwi, wymiany zamków w drzwiach mieszkaniowych, wymiana zamka w skrzynce pocztowej, prośby o dorobienie wszelkich kluczy do budynku, prośby o otwarcie skrzynki elektrycznej lub teletechnicznej

GAZOWE

Zgłaszamy: wszelkie nieszczelności na instalacji gazowej w mieszkaniu i na częściach wspólnych (zalecamy zgłoszenie równoczesne do nas jak i na pogotowie gazowe tel;992)

Nie zgłaszamy: Naprawy piecyków i kuchenek gazowych, prośby o wymianę urządzeń gazowych w mieszkaniu

BUDOWLANE

Zgłaszamy: usterki ogólnobudowlane w częściach wspólnych budynków, elewacjach budynków, dachach, terenach zielonych, placach zabaw, parkingach.

Nie zgłaszamy: napraw ogólnobudowlanych w mieszkaniach, prywatnych komórkach lokatorskich.

TV/SAT

Zgłaszamy: brak telewizji DVBT lub SAT udostępnianej w systemie telewizji zbiorczej budynku , niski poziom sygnału.

Nie zgłaszamy: problem z gniazdem lub wtyczką, prośba o ponowne przestrojenie odbiornika, montaż wymiana dekodera, usterki na telewizji dostarczanej przez zewnętrznego operatora, przełączenie z operatora zewnętrznego na telewizje zbiorczą budynku.

SYSTEMY PPOŻ i DETEKCJI CO/LPG

Zgłaszamy: Wszelkie alarmy na klatce schodowej, uszkodzenie przycisku ROP, uszkodzenie szybki w przyciskach alarmowych, długotrwałe ponad 1h wyświetlanie komunikatu „ Duże stężenie spalin opuść garaż), uszkodzenia czujników CO/LPG w garażu, wszelkie uszkodzenia i wycieki z hydrantów, uszkodzenia lub kradzież gaśnic, otwarta klapa ppoż na dachu.

Nie zgłaszamy: alarmów nie aktywnych, alarmu przekroczenia spalin w garażu jeśli nie trwają one ponad 1h.

DOMOFONY

Zgłaszamy: usterki domofonów (kaseta, elektro zaczep),uszkodzenie słuchawki w mieszkaniu (może być dodatkowo odpłatne w zależności od ADM)

 

W przypadku jakiś wątpliwości lub pytań w sprawie zgłaszanej usterki konserwator budynku skontaktuje się z tobą

Jeśli dokonasz zgłoszenia z listy powyżej (Nie zgłaszamy) twoje zgłoszenie zostanie automatycznie odrzucone i zostaniesz o tym poinformowany e-mail.

Jeśli według ciebie system popełnił błąd zadzwoń do nas wyjaśnimy sytuacje.

Informujemy, iż zgłoszenia usterek w dalszym ciągu przyjmowane będą telefonicznie pod nr 609-792-423

wew1 – zgłaszanie drobnych usterek ( pn-pt 7:00 – 15:00)

wew2 – pogotowie techniczne 24h ( zgłaszanie usterek pilnych po godzinach pracy konserwatora)

Usterki można również zgłaszać e-mail: gs.awarie@gmail.com

Group-Serwis  

Profesjonalna Obsługa Techniczna

Niezawodna obsługa techniczna 24/7. Profesjonalne naprawy i przeglądy dla nieruchomości i sieci handlowych. Gwarantowana satysfakcja!

Biuro

tel: 609-792-423 wew 1

e-mail: groupserwis@gmail.com

 

Serwis i pogotowie techniczne 24h 

tel: 609-792-423 wew 2

e-mail: gs.awarie@gmail.com

 

Konserwatorzy budynków 

tel: 665-790-074

Adres

ul. Biskupińska 3A

30-732 Kraków 

 

Czynne 

poniedziałek piątek 7:00 - 16:00

 

Kontakt